Saturday, June 14, 2014

toti's review : olay white

salam.

ok ni ak nak share pngalaman sndri pakai olay. motip aku pakai olay sbb aku dah stop pakai tia pastu mmber aku yg dlu pakai tia dah pakai olay and dye cakap jrawat dye dh ok la. m.cik aku pon pakai olay cuma bezanya dye pakai regenerist punya and mmber aku pakai olay apa ntah. banyak sangat. aku plih olay white. aku pilih olay sbb olay ni tak leh nak beli sembarangan kat kdai runcit. kalau nak kna gi guardian or watson. i loike. aku mmg x nak pakai yg senang dapat kat kdai. takot x ori.

bagi aku la kan , aku memanggggggg tak suka ngan olay ni. sangat2 tak suka. kenapa??? sebab cream siang dye tu bapak ah oily giler. sangat lama nak tggu kering. aku ni lpas tepek cream kat muka , aku akan tadah muka aku kat depan kipas nk bagi kering. kalau tk mmg lambat nk mamp*s tgg dye kering. cleanser dye pon sangat tak best. ak kadang rasa macam x nak cuci muka. ye la kiter ni bila dah cuci mka mesti rasa hepi kan, ni ak masa nak cuci  der feel, ngah cuci sakit ati, dah cci pon rasa macam hmmm ok aku dah cuci muka. boleh kluar toilet dah. aku cam biasa la bli yang biasa je day & night cream ngan cleaner je.

jujur la k tak kesah korang yang pakai rasa best ke apa tapi bgi ak, aku sangat sangat sangat tak suka. andddd mas aku jadi cikgu ganti kat satu sekolah ni , ada satu akak ni pon x ska olay sbb cream ni oily sesangat. so d conclsion is AKU TAK SUKA.

k bai

No comments :

Post a Comment