Monday, April 1, 2013

cicak + labah2

assalamualaikum....

hok aloh..lamo jame doh ambo dop update blog ambo...nop wak ghano bz kan....cewah..
aku hari ni w/pon bz nk mamp*s tp tringin la kan nk update cikit2...

since skang aku ngan wat practikal, aku terhingat la dua kesah yang berlainan berlaku kat aku di tempat yang berbeza, waktu yang berbeza , class yang berbeza tapi floor and form yang sama.

1st pasal cicak. alkisahnya la kan aku ni ngah relief class form 3 ni, pastu dak2 class ni dok main anak cicak, ...yang tak leh bla nyer di letak nyer anak cicak tu atas meja aku pastu gelak2..aku apa lagi dengan muka x der prasaan aku tepis jer anak cicak tuh....jatuhla ia tergolek golek ke lantai...hohoho

student : cikgu x takot ker??
aku : tlg la, cicak jer pon..nak takot apa
student : errrr lipas?
aku : lagi la x takot

hahaha aku mmg nak bantai gelak dah..malu ekau buli x mnjadi...aku padahal geli gak ngan cicak tp disebabkan nak tunjuk macho aku kna la pura2 x geli heheheheh

2nd pasal labah-labah. aku ngah tunggu turn nak masuk class moral. pastu ader student dtg kat aku.

student : cikgu, cuba tengok atas
aku : x nak r saya...awak ni nnt ntah apa2
student : btol cikgu. tgok la atas cpat, ada something
aku : apenyer??? ader labah2 jer ni...knp?
student : cikgu x takot ke
aku : hakelah...labah2 jer pon..
student : boleh mmbunuh la cikgu

malas layan...baik masuk class

aku raser anak2 murid aku ni expect aku akan menjerit aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gelinya...takotnya.....cpat alihkan dari saya....ewwwwwwww plis la salah orang k...haha blagak x aku...lalallala suka aku la kan hehe

No comments :

Post a Comment