Wednesday, January 9, 2013

yea...2013

salam...

alhamdulillah...marilah kiter sama2 bersyukur kehadrat ilahi krn dgn limpah dan kurnianya dapatla kte samer2 menempuh alam tahun baru ini...cewahhh ala2 bg speech gitew...aku ni dah terlambat ker buat entry sal tahun baru??? lantok la ek..blog aku kan..

tahun baru mst la azam baru..x gitu cik tipah *c how femes cik tipah*
my resolutions ea..emmm aku nak jadi best dari previous year kot...pastu nak kawen lalalal *since aku dah taruk S kan so kna la ltak 2 haha*

aku yakin mst korang pon ader azam msing2 kn..dan yg elok2 belaka...ak x pernah dengar agi ader org nyer azam nak bunuh org la...nak gi mncuri la...nk gi rogol org ker...mgkin ader kot. ye la dalam dunia nie semua ni x mustahil kan...

ape2 hal pon SELAMAT TAHUN BARU

No comments :

Post a Comment