Friday, November 22, 2013

pixy !

assalamualaikum

tetibe aku cam teringin nak wat review sal kosmetik..aha nampak x aku makin feminin skang. aku skang ni mmg pantang dah nampak produk kecantikan, mesti tangan gatal jr nak beli tapi nanti tak pakai pon. aku cuma semangat awal2 jer. dah la mudah terpengaruh. ni la masalah skang ni. aku suka pakai satu produk yang ada testimoni depan mata. tak minat sangat kalau aku tak nampak testimoni sebenar. stakat ni ok la kbanyakan produk yang aku pakai adalah berdasarkan testimoni depan mata tapi tak la semua kan. ada je yan aku main balun. so skang aku nak review sal pixy .





saiz : kecik
harga : RM 6++ 
aku beli kat watson coz ada kad hehe

ok ni aku punya review

  • senang jer nak pakai, tuang kat kapas muka then apply kat tempat yang nak tanggal
  • masa pakai rasa sejuk jer. tak payah bilas. ni kalau korang pakai malam2 la bila malas nak cuci muka
  • aku lak menggedik beli sebab nak cuci muka aku tuk solat sbb aku pakai krim yang jenis kering so aku akan cuci dulu ngan bnda alah ni baru gi amk wuduk. so muka rasa bersih macam tak pakai apa2
  • aku jenis tak suka cuci muka. lagipon mmg tak boleh nak slalu cuci muka nanti lembapan ngan minyak tuk muka lh hilang. so aku cadangkan kpd sesapa yang everyday pakai cream kat muka pakai bnda ni . tak perlu guna pmbersih muka. tak kan tiap kali solat korang nak cuci pakai pembersih muka kan. 2 kali sehari ok lah. 


ni kesan apa yang korang akan nampak kalau pakai cream jer ngan powder. bukan compact powder tau. aku bila malas datang aku mmg keluar bantai pakai bedak srbuk jer ha. 



ni lak bila pakai macam macam kat muka. hitam tu sbab aku tarah muka adik aku ngan celak. senang nak tanggal. tak yah nak tonyoh2 sangat. 

conclusion : best. 

No comments :

Post a Comment