Friday, June 13, 2014

cosmetic's product

salam..

acaner nak wat intro ek...hmmm lama nor x update...motip utama jari menari nari di keyboard ni sebenarnya nak citer haritu masa berwassap bagai ngan ain, baru aku sedar yang aku ni sebenarnya terrrrrrlalu bnyak pakai barang kosmetik hehehehe entahla..aku ni mmg suka tukar2 bila aku rasa benda tu dah x best nak tempek kat muka aku. mungkin la kalau compare ngan org lain aku ni baru pakai sikit tapi kalau compare ngan m.cik sorang tu aku tetap win la..

kalau nak diikotkan tak elok la nak bubuh bnda tukar2 kat muka takot kang berjerawat la...ada infection la..tapi bagi aku tu smua depend kat kulit memasing..aku pernah la baca kadang produk tu bila dah x bagi effect maknanya dah x berkesan kat kulit kiter ni ha..tu pasal a aku suka tukar. mama memang bising r , tak leh nak kata apa. mama kata aku kna setia pada yg satu cewahh. asal tukar kna marah tapi time tu jela pastu ok je..nanti mama konpem akan tanya "ok x produk tu" ..well my mom is my number 1 supporter..muahhh

skang ni bila aku nak beli something, aku akan check dlu lulus kkm ke tak..pastu tgok gak la saper pnjual nyer..kalau senang nak mampos dapat bersepah kiri kanan jalan kang tiruan lak..ye r mmg la produk tu lulus tapi yg tiruan tak lulus..kadang tu aku suka pakai barang yang dibel kat pharmacy punya kedai... ha meh check kat sini : SEMAK KELULUSAN KKM

ni antara produk yang aku pernah pakai since sekolah
1. fair and lovely
2.safi
3.safi balqis
4.tia amelia
5. olay white
6.collagen e plus
7.anew white
8. k colly
9.pati ibu putih jannalawwa
10. pearl dust

t aku share pngalaman based on kulit aku.

bye

No comments :

Post a Comment