Thursday, June 19, 2014

toti's review : k-colly

Salam..

Ok skarang collagen k colly ni mmg meletop letops gituwww . Ak ni mcm biasa la insan yg senang tergoda. Lagi lagi nmpak review yg ok la gak pastu tambah lagi si plakon tu fathiah dok upload kat ig dye kan...ak pon try la order skali..oh ye time beli ni jgn beli ambarangan kang nanti fake mklomla ada org meniaga ni bkn kira kesan kat pmbeli..asal tekak sndri sdap poket tebal lantak ko la nak jadi apa. Aku beli k colly ni dari instashop yg di review oleh artis kte kak fynn jamal sbb kak fynn mkn gak. So ak sdap skit la hati nak mmbeli kan.

K colly ni katanya la kan, *oh ni bkn kak fynn kata tau, ni iklan yg kata* k colly ni akan bgi ksan dlm 3 hari and ada gak yg seawal sehari...aku kadang yg kejap ni cam betul ke tipu ni..lantak la kan. Apa jadi kat aku, tak de effect der...org lain mkn jrawat hilang. Aku mkn naik jrawat. Aku tanya akak pnjual yg cntik tu dye kata hormon kot. Aku pon mgkin kot walau pon aku tau aku ni bkn snang naik jrawat. * yg jrawat kat muka ni sbb stop cream collagen e plus dlu* x ilang2...waaa

Aku borak ngan mmber tnjuk gambar kan dye pon terkjut tgok jrawat hepi mnculkan dri. adik aku pon kata aku nmpak dull je and jrawat byk. Aku pkir positip r mgkin tu adalah toksin yg kluar sbg jrawat. Tang mna seawal 3 hari aku pon x tau sbb jjur r kan mmg kat aku x jadi apa2. Haaaaa tapi masa dah nak smpai sbulan tu muka aku start ok..jrawat pon kurang..tggal anak2 je..yg ayah mak dye dah menghilangkan diri. K colly ni pada aku tahan dlm sbulan. Aku beli dlm rm120 utk 1 jar. Oh ye mula2 aku mkn pagi sblom sarapan 1/2 scoop mlm sblom tdo  1/2 scoop then baru up jadi 1 scoop sbb jrawat punya pasal. Bila mkn kollagen ni jgn mnum nescaffe or yg berkafein dlm sejam sblom or slpas...katanya la. Ni kira 1st la collagen yg ak consume. So pada aku k colly ni OK .

Klu nak cantik putih mulus flawless nak mmpos cam puteri salju aku x tau la jadi ke tak kan sbb kalau cth la nwakame telan 1 jar setiap kali ada game x de nye dye jadi putih ala2 woo bin . So dont expect the impossible result.

K bye

No comments :

Post a Comment