Thursday, June 19, 2014

toti's review : anew 360 white

Salam..

Ok kalau ikot turutan la kan, lpas aku pakai collagen e plus aku move to anew 360 white. Ak mmg ngaku la olay tu aku buang begitu sahaja. Anew ni ak sbnarnya dah lama interested nak try...slalu la gak godek2 magazine dye tp tgok harga mak aih mahal nak mamp*s.. day and night je satu dah 80 hengget...cleanser dlm rm40..so busuk2 pon kna sdiakan duit dlm rm200. Aku mcm perghhh bagi yg x berduit cam aku ni *sob sob* mana nak cari kan. Tapi....lpas borak ngan satu akak ni dye suggest kat aku pakai la anew sbb dye pernah pakai...dye kata ok..cream x oily mcm olay...snang kering..cuma mahal la kan..ak pon makin berkobar kobar ni.

Alkesahnya lpas dapat 1st salary as an replacement teacher kononye ak tros ajak mama gi avon tuk beli. Oh ye sapa yang x tau anew products ni dijual di avon ye...nak murah sila jadi ahli...ni pon salah satu sbb gak aku nak pakai..hanya ada di avon so mcm susah nak dpt the fake one la.

Bila apply aku rasa ok la...best sbb dye snang nak kering dari olay...x payah nak tggu duduk dpan kipas bagi kering. Muka pon x nmpak oily sgt. Bila dah kje kehulu kehiliaq jln jln menjerit stiap masa tu konpem la muka comot kan. So tang ni aku ngaku la nmpak comot. Akak tu kata masa dye pakai nmpak la effect glowing gitew...tapi bila kat aku x nmpak pon glowing nye...aku rasa makin dull je...cam x de paper...aku consume anew ni dlm 4 bulan dah rasanya. Dari mac smpai jun. Akak tu kata dye prasan la lain sikit tp me my self and i x nmpak pon.

Spt biasa JOM TUKAR PRODUK hehehe mklomla aku kan kaki tukar. Yg kali ni punya aku bagus skit. Anew tu nak habis dah tggal dua tiga kali apply je lagi bolehla campak masuk kat Cik Pah si mulut luas telan segala mak nenek tu *apa aku merepek daaaa*

Tggu ak review my next product ye

Bye

No comments :

Post a Comment