Wednesday, June 25, 2014

toti's review : collagen e plus

Salam..

Collagen e plus ni ak pakai lpas stop olay. Ak try pon sbb akak kat sek suggest ok sbb dye nmpak la teatimoni dpan mata dye and dye pon nk try pakai. Aku pon sjak menci gilak2 sama itu olay aku pon spt biasa tergoda dan cuba. Ehem CUBA ok.

So far ok la...harga pon affordable..1 set adlm 30++ je..aku dpt murah sbb akak tu jual harga kawan2. Cream pon jnis kering x melekit or oily...selesa la...cleanser jnis sabun..pon syokkkk habis pakai. Dalam stahun lbih rasanya aku pakai tapi cream tu tetap x habis2.. yang slalu aku beli balik adalah sabun dye...nenek aku pon pakai woooooo.

Effect so far ok la...jrawat x de..tjuan ak mmg nk bgi clear jrawat la. Aku rasa malu bila nmpk mmber laki muka clean tp aku emmmmmm emmmm stakat aku pakai puas hati la. Puas puas pon aku tukar gak ke produk lain heheheh
Aku tukar sbb collagen e plus ni ada je yg tiruan. Aduyaiiii payah cam ni. Sbb tu aku stop pakai dan pakai anew. Tpkan bernaloi gak la sbb spanjang setahun tu aku cuma beli skali smpai skrang x habis2 ..sbb nye aku mmg jenis suka mmbeli je tapi x pakai sgt..ak cuma pakai cleanser je. Heheheh ye mmg mmbazir. Tau...nak buat caner. Dah prangai bruk gitu

Antara bza yg ori ngan fake la kan..
1) ori ttup dye pink pekat, fake pink cair
2) cream siang dye kalau berminyak masa buka 1st time tu adalah fake punya
3) warna cream mlm dye *yg ni x ingat*

Aku x pasti caner nak cari agen sah. Mklomla tak semua jujur kan.hmmmmm

Bye

No comments :

Post a Comment