Monday, November 26, 2012

hari Raya's cakes

assalamualaikum...

tetiber feel nak update blog bgitu menghairahkan skali..hehe ni pon antara salah satu entry yg ak nak post tp tak ter post post.. x per la..atleast ak dah post ni ha..

rayer tahun nie (2012) ak dgn ringan jarinya mmbantu mok cik aku buat cakes.. 5 bijiks uolls..  since ak lepak  kat umah makcik aku sepanjang pose kan so ak la tukang tlg ngan tukang kacau nyer...




bersungguh ni ak asingkan stars ikot warna...
masa ni ak baru pas merajuk ngan sepupu ak yg berumor 4 tahun haha
ak nak design cake comel2....



ni la hasil yg aku buat..sanggup ni tggu sampai sepupu aku tidur semata2 nak
buat mender alah ni.....



ha ni pon hasil kegeligaan otak aku haha
geli x dengar??? hehe



hasil pum pang pum pang kat dapur ni la hasilnya...
3 bijik moist chocolate cake plus 2 bijik biscuit marie's cake

sedap wooo...rayer tahun lepas ak ader buat gak..
tapi kejung giler cake ak sbb ak bakar...patotnyer kna kukus jer...
chocolate lak ak beli yg branded punya...
uih..pekat giler...sabor jer la...
last2 aku buat cam mak cik ak punya nie...
hasilnya....: SEDAP SANGAT

nak buat x??? T kalau aku rajin ak update resepi dyer.....

tata

No comments :

Post a Comment