Monday, November 26, 2012

willy wOnka's Chocolate

assalamualaikum...

OMG...OMG...OMG...its been a long long long times i never update my simplest blog in d world?? huhu perasan lak...i'm really busy wif my assignments that seen never end till sem break, wif my society...ala senang ceritha my schedule of life...cam btol jer ayat aku ni...

entry ni dah lamer ak simpan tuk nak diupdate tp x ter update gak..dah berkulat dah aku rasa..otak aku pon dah tggal cenonet jer space cbb dok ingat entry nie la... since skang aku pon dah pakai modem so ak bebas nak update bila2 masa saja hahahahaha ehem2 sorry terblagak lak...astaghfirullahalazim...

so tanpa mmbazir masa yg semakin mndekati subuh ini dan sempena  pagi yg x mengantuk sangat nie ak nak story mory pasal willy wonka's chocolate...mesti korang pernah dengar kan nama willy wonka...halla yg Johnny Depp berlakon tu.... meh sini ak tayang sikit..


hensem uolls laki org nie...ak paling jeles tang gigi dye..pergh..lawa tu...

ak rasa msti korang nah nengok kan...ak malas la nak buat sinopsis cter nie...buat pnat jari mulus ak jep...tp ak leh bg conclusion yg citer ni best...

hari tu abg aku gi dating kat singapore kat maner ntah ngan awek dyer...ak pon dah lupa...wonderland??? thinkland???askland?? yg pnting bukan legoland hehe

so abg aku bli la cokelat nie...



cute kan...klu ak yg gi dating pon ak berkenan ngan design kotak nie...



ni kotak blakang dyer...harga 1 bnder alah nie adalah SD 4... kalau rajin uolls kira la sendiri dalam RM baper hengget...
kalau tetiber uolls raser2 nak upkan vocab eng korang tu kan, ha cari la makna2 dari ayat2 kat kotak ni...
baik kan aku bg ilmu skali ..mklomla bakal cikgu math kan hmmm ader kaitan ker???




ni la isinya...colourful...yummy...mmg awesome r...x rugi beli..puas hati....
aku la untung dapat merasa hahaha
aku sebenarnya luper rasa dyer caner..hehe tp cam masam2 manis...macam la...
nak tau gi la sendiri....

moral of the story : sokongla keluarga anda yg berdating di luar negara...errr silap plak...
sokongla keluarga anda yg melawat negara lain hehe

tata

No comments :

Post a Comment