Thursday, November 29, 2012

cake's time

assalamualaikum...

untuk makloman semua aku mmg kuat meronggeng...walaupon aku ngan kwn2 aku slalu gi tmpat2 yg sama jer tp bg aku best wooo... time ni r nak lepaking ngan kengkawan kan. nnt dah grade jumpa kawan baru..konpem wa ckp sama lu..payah giler nak cari member yg cam time study..mst r dorang dah dewasa, mak2, bapak2 kan...giler lepak ngan dorang..mmg r ok tp tgok keadaan r kan..

al-kisahnyer ak cam biasa r lepaking ngan ain kan tuk menghabis kan duit kami... motip kami sbenarnya nak repair fon ain yg rosak kat P.A.S...so dah setel meronggeng r ke SACC mall lak tuk layan Secret recipe..yea...apesal ak truja sgt nie?? biasa r kan lapor tuh...

ha pasal henset ain tu lak, bersungguh ni gi repair tp last2 jahanam gak..mmg r x semua bnda kekal kan tp yg sadisnyer fon tu rosak sbb masuk air time ain ngan aku nak gi class..time tu ak ngah OKU..almaklomla lutut ak kan injured n kna pakai tongkat..eh aku rasa ak dah pernah story mory sal mender alah nie...ok ckup2 sudah...

back 2 our true story... kteorg pon mencekik la kat secret recipe...



ni kek aku la kan...
x payah bgtau nama aku rasa korang pon tau hehe



ni air ain..
dye mmg suka order air sedap...
yg ngah sibuk mengacau kat blakang tu aku..
sibuk mengoter air...



nie air aku sblom dikacau
motif aku order air nie sbb dlu aku order sedap giler
rasa cam nak mnum bercawan2
tp hari tu..
OMG...OMG..OMG
x sdap langsung
nak habis gula aku ltak...
x sedap2 jugak
aku mnum jgak sampai habis
mmg x larat giler...
terseksa aku
pas mnum ak dah raser pening giler tahap nak hentak kepala kat meja
ain dok gelak kan aku sbb order air nie...
waaaaaa
aku dah serik dah order air nie....

p/s: pengalaman mengajar kiter erti kesedapan air

No comments :

Post a Comment