Friday, December 14, 2012

karnival buku karangkraf

salam...

aku kalau nak update blog masalah utama aku adalah nak wat intro....mklomla slalu mnaip assignment kan kna ader intro hehe aku yakin and pasti kaki2 buku mmg suka gi karnival buku niey..kalau tang novel bi, yg femes giler adalah big bad wolf... aku pernah gak la gi sini ngan mak cik aku.. murah kot buku kat cni... mmg berbaloi saper yg mnat mmbaca cbb x payah kluar kan bajet banyak... ak sndiri grab 3 novel bi... 1 novel RM8...hoho maner x heaven kan...3 jer baru RM24 and yg paling best bukan aku yg bayar hehhehehe

kaki2 novel mlayu slalu mst suka beli keluaran karangkraf...sbb biasanya dorang pnyer novel best2... aku pon suka buku dari karangkraf...so hari tu hosmet aku si ain nie ajak aku merempit gi kat karangkraf sbb katernyer ader offer...aku on jer...aku dah pernah gi banyak kali gak kat karnival nie..tp kali ni mmg best r...diskaun byk tu...fuh..aku dah naik biul dah tak tau nak plih novel yg maner 1....

aku x sabar nak tggu voucher buku RM250 yg kerajaan nk bg tu...nk beli buku...nak beli buku....*sambil hentak2 kaki kat lantai* aku raser kat umah aku tu dah leh jadi perpustakaan... byk giler buku. yang dulu2 time beli maser voucher RM200 pon x habis bacer lagi... bernafsu sungguh aku nak membeli hehehehe



aku yang ngah khusyuk giler mncari novel aper yang nak beli.... harusla bacer sinopsis dulu kan...
kang main beli kang x best lak..x pon criter klise..
novel skang ni suka sangat buat kawen paksa ---> i hate u, u hate me ---> pura2 mesra depan family 
--->tetiber fall in love---> hepi ending...ttup buku---> senyum sorang2



ni la mok cik yg mengajak haku merempit ke sini...last2 dye yg poning x tau nak beli
buku tajuk aper..



nmpak cam sikit jer kan orang...padahal...sesak uolls



nmpak...sehingga 80% tu diskaun..mano den x gilo...banyak tu..



finally, novels that we grab..2 aku pnya, 2 lagi ain punya
buku aku murah jer...RM3...hohoho saya suka saya suka sambil nganjing style mei mei kawan upin ipin



ni aku curi2 amek gmbar...pok cik ni leklek jer bratur..dpan tu bku yg dye amek sblom bini dyer tambahkan stok sampai pnuh bakul



hmmm...muka bahgie nk hbiskn duit



si cilik yg mnjga bakul smbil skodeng2 buku dye...
"dik, kt umah boleh tgok"
tu bkn aku yg ckp okeyh...sajer buat script



ni time bratur...omakaih...pjg giler. nk tercabut ltut aku berdiri..
ain dah nk sampai muntah2, kteorg pon x lunch lg msr nie..ak ok lg..energy byk kn..


kat cni aku ader terserempak ngan mmber laki aku..HAfiz..byk giler dyer shopping buku n smua karya Ramlee Awang Mursyid. aku mmg tabik r laki yg bacer novel nie..sbb rare kan..pastu Ramlee pnya lak tu..aku x leh bacer la karya Ramlee nie..bahasa dyer tggi sgt..ntah. aku agak jer hehe

p/s : mmbaca amalan mulia.

No comments :

Post a Comment