Friday, December 14, 2012

berJimba Wif LiLy wAni

salam...

jimba time...yea..aku mmg suka berjimba bagai nie..member aku Wani dtg shah alam sbb nak amek jubah konvo n nak meraikan birthday aku yg ke-23.. suka i hihi harusla kan, dapat 2 present tu...tahun ni pnya n tahun lpas pnya..ekau ado?? yg tahun lpas pnya aku dapat bntal kaler pink. wani cakap sajer jer nak kenakan aku ngan kaler pink w/pon mok cik tu tau aku x suka pink.. motipnyer adalah aku pernah bagitau dyer yg aku pernah check yg aura aku ni kaler pink...nanti la aku describe pasal aura maura nie..skang aku nak citer sal jimba day..

kteorg dah plan nak gi nengok wayang.. wani kater dyer nak blanjer aku tgok 2 citer..aku malu sebenarnya tp x perlah since tadi aku dah tepek muka aku nie ngan bedak silkywhite tebal2 so aku dah jadi x malu dah..
kteorg pon mneruskan langkah ke Jusco Bukit Raja...




time kteorg menziarahi Jusco ader lak contest nyanyi tuk band... ni tajaan Sajimee.. smpat gak la kteorg tadah tlinge dengar...aku x suka dengar music yg aku x dapat nak tgkap mender aper lirik dye sbb background music kuat giler.. aku x kater x best dorang nyanyi, tp kalau x paham maner nak best nyer, x pon aku jer yg x paham hehehe 



ha ni la judges nyer... motip aku snap pic nie sbb d person in the middle is Andy Flop poppy
aku x der la mnat dye tp namer pon sajer2 kan...sukashatisakus la kan 



movie yg kteorg layan dalam maser sehari..mmg bertapa lam panggung la kteorg hari tu.
plan awal nak tgok Twilight breaking down part 2, tp citer tu start lambat..last2 balun jer la aper yg ader. aku x kesah sangat, asalkan masuk panggung hehe



aku mmg suka self cam nie...x baper nak clear sgt sbb pakai camera dpan jer



wani still senyum mnggoda, aku dah macm errrrr



tiada motip disini..hanya ingin memenuhkan memory fon org lain
biasala, kalau saper2 ader fon canggih mst photo galery pnuh ngan gmbar aku jep



nie result hasil wani timbang berat dyer...hahahahah
aku mmg nak gelak tahap guling2 trun tgga...
sbb : rahsia

motip : dyer cute lalalala


my cup cake.. ala2 birthday cake tuk aku..comel sgt..sedap lak tu..lmbut sgt sbb kek dye adalah samer jenis ngan moist cake... yg aku mkn dlu2 keras nak ma*&s hehe

after aku kokak kn sponge bob



ni la ape yg mok cik tu buat... singgit lak tu kna byar..



ouch...termalu pulak...biar pelik asal hepi lalalala

No comments :

Post a Comment