Friday, December 14, 2012

suka gi panggung vs benci gi panggung

salam...

entry yg lpas aku ader story sal aku gi layan 2 muvie kan... ha aku layan Rise of the guardian and sepah the movie



citer nie best..pasal guardians yg kanak2 kat luar negara percaya macam santa, sandman ( bg mmpi baik ), tooth fairy, bunny (easter bunny), dan jack frost. musuh konpem r kna ader kan...kalau x macam maner nak best..musuh lam criter nie adalah boogeyman ( bagi mmpi bruk ). cuma kanak2 yg percaya pada mereka jer yg boleh nampak guardian nie. guardian nie dpilih oleh Man in Moon. lantak la aper dorang buat, asalkan kiter x terpesong kan.



paling aku suka adalah jack frost..hensemmmm...aaaaa
aku angau dah



next adalah sepah...lawak giler wa cakap lu citer nie...dorang nyer lawak mmg nampak real n spontan. cuma aku mmg dah boleh agak jalan criter dyer caner...hmm mgkin aku yg hebat sangat kot. maser mula2 tengok jer aku mmg dah boleh agak yg ader sesuatu antara shuib ngan anzalna..last2 btol..hebat aku nie...

eh tetiber aku raser cam terlari tajuk entry hahahhaa ok back to the tittle... aku mmg suka gi panggung. kalau kat umah aku akan gi ngan adik bradik aku yg lain. bestnyer adalah sejuk , mklomla kat umah x der aircond kan. tp yg best adalah sound. mmg segala effect dapat dengar. macam cerita harry potter mmg best tgok panggung dari kat umah. 

aper aku x suka bila gi panggung adalah dduk berdekatan ngan manusia2 gediks. aku mnyampah bila pompuan jerit2. iklan jer pon pasal hantu..aku hempuk nagn kasut kan baru tau. x pon pasangan couple..bergesek2 sebelah aku. macam org x pernah jmpa...nak buat dosa gi la jauh2. ngan aku2 skali tumpang dapt dosa. aku cam nak bagi siku jer kat dorang, naseb la yg dok sebelah aku nie laki so hareeemmm ok.

aku bkn jeles klu pasangan couple ni bermesra mesraan kan, dosa ko yg tggung tp agak2 r der..tgok r kiri kanan.. mmg r kubur masing2 tp bila kter mati nnt, jiran kubur kiter pon trut mrasa bahang seksa si pendosa. 
apasal aku emosi sangat nie hahhahaha 

No comments :

Post a Comment