Wednesday, December 19, 2012

last weEk 4 thE last sem

salam

hari ni hari selase 18 december 2012...dah macam tulis diary lak aku rasa hehe sbenarnyer..sob..sob..mggu ni...sob..sob...mggu last aku sbg plajar uitm di fakulti pendidikan ..pas nie x der dah nak gi masuk klas tuk blajar tapi masuk klas tuk mengajar..hmm ye la aku kan dah sem 7..next sem dah kna practical..aku a little bit curious la where i'll be send 2 do my practical..

w/pon aku ader motor, aku x mo la gi practikal naik motor..t bukak jer helmet tdung aku dah kepot2..e..buruk..baru aim nak dapat kan anugerah guru menawan masa hari guru *ok..sila muntah skrg*

dah macam2 tempoh masa zaman study ni..ader pahit..ader manis..mmg la aku ni hati kering tp itu x bermakna aku x der perasaan kan...normal la bila kte kna tempoh masalah, yg bezanya adalah how we cope and solve our problem..whatever it is, those problems must have solutions except u guys having problem bout death la..

assignments pon bertubi2 mcm x nk reda..kna siapkn research lg..tp its ok la..as long as I put Allah inside my heart, i know i can do it...yarh...

strive 4 d best...insyaAllah

No comments :

Post a Comment